Tandläkare och 1 års kalas <3

William har pillar m fingrarna i munnen en hel del, dreglar som en galning :) och så klagat på ont i tanden, kikade in och såg att det såg jätte svullet ut längst bak uppe på hans vänstra sida. Såg ut som infektion i tandköttet, ringde tandis och fick tid idag onsd.
William var en ängel där :) i väntrummet, och inne hos tanghyginisten, han satt i mitt knä, i stolen, ville dricka vatten såklart, men jag sa när du visat tanden så får du dricka, han gick med på det :) 
Det visade sig vara en tand på väg, trodde han fått alla mjölkisar redan men den sista tanden är på väg ut nu, med en skinnflik över, därför såg d ut som svullnad:) så det var ju skönt, lite öm är han nog eftersom han gärna vill pilla där med fingrarna.
Stolt är jag iaf över honom som var så duktig :)

Firade lillan idag som blev ett år. Mamma & pappa kom, hon fick en söt klänning m byxa och mössa med katter på :) William fick en "storebror present" en liten gitarr, Gud vad glad han blev :) han har tjatat gitarr ett bra tag nu, hans bästa tv program är "firma fantasiflytt" på Disney junior, han härmar allt därifrån, med "hjärn gympa" och instrument, en hatt man kan plocka upp saker ur, klotterpinnar, och super brillor som man kan se allt med :) 


Firma fantasiflytt 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

verizzbebbe

om våran familj. läs min tidigare blogg: http://verizzbebbe.favs.se/

RSS 2.0