Stockholm & inskolning

Japp, i söndags var vi i Sthlm och spatserade, hela familjen :) något vi alltid drömt och fantiserat om, de åren vi väntade på att vi skulle bli gravida :) 5 år väntan, nu lever vi i drömmen <3 jobbigt? Javisst! Stressigt? Jodå, men mest vad vi själva gör det till! Stoppar oss att göra det vi vill? Nej! Vi gör allt! Äter ute, shoppar, reser, men med barnen! Mer jobb å planering, yes, men 1000 triljoner kilo kärlek kommer på köpet!! 
Trötta??? Ooh ja :) mer andra dager, mindre vissa :) 
Men vi är två, vi hjälps åt, kommer ihåg varandra, vi är fortfarande ett par och inte "bara" föräldrar. Annars orkar man inte vara en glad förälder. 

Och idag var det första dagen på förskolan :) gick super och William fick kompis på en gång! Paulina sprallade runt. Är tre dagars inskolning, jag är med tre hela dagar, sen är som utan mig torsd och fredag. Tror det är jätte bra, dom får bli trygga i miljön tillsammans med mig, innan dom är där själva. Silas hade jag barnvakt till, en nära vän hade honom, så skönt att kunna koncentrera på William å Paulina. 

Kungsträdgården 
Mellis på t-banan 


Inskolning :)










Kommentarer
Sara

Ja själv har man det tufft med bara 1 och tycker det är svårt att göra saker, du som har 3! Good job!

Va söt Paulina är med sin stora fina ryggsäck, lite stolt är hon nog ;)

2014-05-07 @ 14:32:27
URL: http://mammasara.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

verizzbebbe

om våran familj. läs min tidigare blogg: http://verizzbebbe.favs.se/

RSS 2.0